Ми шукаємо найкращі пропозиції
Це займе трохи часу
Пошук на сайті

Час вірити в дива

23.12.2015
Новорічні свята вважаються кращими часами, щоб вірити в чудеса. Діти чекають подарунки, чоловіки мають право на відпочинок, а жінки – великі покупки.

У святковому періоді світ іапо; знамениті магазини важко підготуватися до потоку покупців. Вітрини червоні і яскраво оформлені, асортимент товарів перевищує всі очікування. Новий рік – це свято, яке не тільки трансформується, але спробувати навіть найвибагливіші образи.

Время верить в чудеса


Сакс. Нью-Йорк

Найвідоміший магазин по всьому світу був відкритий в Big Apple в 1924 році. На сьогоднішній день основною темою бренда є " придбання для задоволення " . Продукція Saks може бути сміливо віднесена до сегмента «Люксур». У 2016 році кожен відвідувач магазину буде в історії про сноу королева, де основними прикрасами є кристал, механіка і пасазе. Це створює справжню атмосферу великої зимової казки.

Время верить в чудеса


Шафи. Львів

На головній вулиці з’явилася найбільш казкова частина Великої Британії. Львів 1909 р. З самого початку бренд показав себе як дорогий проект, а над £2,500,000 був проведений на першому комерційному. З кожним роком вікно магазину є приголомшливим, і відвідувачі цього року можуть побачити міфічну історію сузір'я та астрології.

Время верить в чудеса


Харроди. Львів

Відомий Harrods сьогодні був невеликий холостовий магазин, який може купити чай, каву і різні спеціальні страви. Магазин відчував безліч труднощів, в тому числі вогонь в 1905 році, після чого він був успішно відновлений. У 1959 р. стартувала перша Різдвяна установка, яка почала успіх Harrods. Кожен рік бренд потрапив до своїх коштовностей, але фраза "

Время верить в чудеса


Тіффані "

Більше 200 років тому відомий бренд сьогодні був невеликийМагазин з дешевими ювелірними прикрасами. У 1837 році в центрі відкрився двоє друзів, які раніше провели невеликий магазин розкоші (7 поверхів). Нью-Йоркй У 100 років було обрано основний колір бренду. Тіффані Ко отримав оболонку Tiffany ' s " Tiffany " , яка представила діамантове кільце бренду. З того часу в магазинах Тіффани вважаються ознакою смаку, вишуканості та розкоші.

Время верить в чудеса


Гаррі Вінстон. Світ

Гаррі Вінстон - яскравий приклад хлопчика з нормальної сім'ї, яка має дистанцію залишити своє ім'я назавжди в світі розкоші і кінцівки. На 12 років, маленька Гаррі запровадив батька, щоб купити смарагдовий в павух, який пізніше продав $ 800. Сьогодні цей бренд відомий по всьому світу, а магазини можуть бути захоплені неймовірною красою і відсутністю додаткових деталей. Згідно з новим роком та апосом, було підтримано ювелірні вироби, стиль украденого, що показує, що бренд Гаррі Winston не потрібен взагалі.

Время верить в чудеса
/ / / Час вірити в дива