Ми шукаємо найкращі пропозиції

Біак - Тихоокеанські острови

13.07.2015
Експедиція від Yana Luxury Travel

Ми плануємо літати на Тихоокеанські острови. Для того, щоб здійснити цю частину нашої кіноекспедиції, найкращим способом отримати на досить великий острів Беак. У Другій світовій війні була велика база японських військ, з подальшою жорстокою боїзою і бомбами живітців. Тепер це тихий острів риболовлі, поруч з яким є ціла посипка коралових островів.

Частина перша. Кошик

У 10 м. ми сиділи в кріслах навпроти наших кімнат і шукаючи в гарному ранку, п'яте прохолодний кокосовий сік. На нашому запиті ми мали кілька свіжих кокосів, які відрізають вчора, кладуть їх на льод, а вранці у нас був божественний напій, приємний небо і всі зламані тропи. На 10 м. наш Франкі прибув, і ми переїхали на ринок. Я маю на увазі, ми повинні піти на два ринки, одна була там, тільки риба і всі морепродукти, інші були в місті, і ми повинні йти до кабіни. Коли ми входимо на ринок риболовлі, ми придбали одну здорову барракуду і кілька інших риб різних розмірів.

За нашими підрахунками, які повинні бути достатньо для всіх. На вимогу Frankie ми також купили лід і разом з рибою в пластикових термобоксах. Таким чином, було вирішене довгострокове зберігання такої швидкопсувної продукції як свіжа риба. Після цього ми пішли на центральний ринок, де ми придбали різні тропічні фрукти, щоб ми не їсти сухою рибою. До 12:00, все було завантажено на човні, і наша команда пішла на океан.

Биак – острова Тихого океанаБиак – острова Тихого океана

океан був дуже тихим. Вже майже немає вітру, і тільки горизонтальні сині автомобілі загрожують знищити морську свічку.Тропічний дощ. Займав більше години, щоб купатися на сонці. Рубасов виявився двома. НатататататататататататататататататататРμтататататРμталРμР»РμС‚РμС‚РμР»РμР»РμС‚РμРμР»РμРμР»РμРμллллллРμРμлллРμРμРμллллРμлллллллллРμллРμСЊСЊСЊСЊСЊСЊСЊСЊСЊСЊСЊСЊСЊСЊСЊСЊСЊСЊСЊСЊСЊСЊСЊ На рекомендацію нашого керівництва ми пішли на невелику, адже пляж був більш приємним, хоча обидва були неприпустимо. У той час як ми були плавання, Франкі та його сина були співати пісні до нас, Одеси були пироги, і ми були весело шукаючи океан краси. На околицях Беака, і люди, крім нас і далекого рибальського човна, не бачили дуже щасливих. Нарешті, були дві аналогічні пластини до невеликих островів, покритих долонями.

Він був Острів Рубаса. Коли ми підіймали маленьку Рубаса ми вибрали, він був радий бути захоплений незайманою чистою білою піском і товстими деревами, висить над пляжною пальмою, включаючи кокоси, які ми недавно стали нерівними. Погляд був близько 300 метрів довга і пояснив тільки частину острова, інший бік був скелястий кінець, на якому ви не горять. Зона купання була класичною Bounty. Саме так ми мріяли.

Ми раді стрибати в прибережні води синців. Вода була схожа на молоко на поромі і, незважаючи на 40-градусний вогонь, було приємно освіжати конфорки. Коли ми взяли всі наші речі на березі, ми виходимо, щоб витягти їх до 200 метрів на південь, бо там були два величезні стяжки з гарною тіньою.

Биак – острова Тихого океана

У тіні цих двох тропічних гігантів і вирішили налаштувати табір. Коли всі перетягнились в тіні і на човні, кожен учасник нашої експедиції взяв власний бізнес. Odesys, носіння масок і брекетів, зловмисних з задоволенням, як ущільнювачі, барред уздовж берега, досліджуючи кораловий світ нашої Bounty. Франкі та його сина були робили будівництво табору. Саша та Оля стали готові до природних досліджень.

Було прийнято рішення зняти кліп на острові на одному з пісень Саші. Для цього ми приносили з нами майже весь асортимент ювелірних виробів та нарядів, придбаних у Вameen. НаданняФранкі і апос; s Угода була надана ролі активного танцюриста. Подарував йому папуша шапка, співачки батогів і мотузкових лиж, в якому режисер думав, що він повинен був виглядати як справжня рідна мати.

Биак – острова Тихого океанаБиак – острова Тихого океана

Франкі дуже сором'язливі. Поговорили його з ступінчастих шортів за півгодини і зносили спідницю.
- Я не можу, червоний і сміятися, я отримав Френкі, маю сина тут, якщо він бачить сина, ми ніколи не дізналися.
- Ми, беремо папауси, маємо різну культуру, ніж пазуси Вамини та глибини Нової Гвінеї, ми не зносимо її, він виправданий.

Визначним фактором, який вплинуло на наш Hyde, щоб змінити, як нам потрібно, було те, що Саша та О.

Вони були більш екзотичними в їх одязі, і тому, Френкі, які були бджолині під нісом кекса і злий хікі бас, пішли до найближчих кущів, де він змінився в необхідний переоблад. Так ніхто не заборонений, може бачити те, що він отримав під спідницею, він отримав себе трохи пальмової пов'язки між ногами. Нагадуємо мене про танцюриста Михайла Джексона, який тримає руку на власній.

Биак – острова Тихого океанаБиак – острова Тихого океана

Так, це три зробив пару танців на піску. Оля і Саша були дуже рухомі і танцюючі, і Frankie був фольгою, що працює навколо і гонки, як кінь. Це було весело, але зробити готове відео, небагато робити.

Тоді Саша sang пара пісень на човні з Франкі сином і катером. А потім виходить, крім нас, є три інші рибалки на острові, які є риболовля в околиці, копаючи його на острові і, таким чином, годуючи себе і їхніх сімей. Саша була співати пісню з ними, і коли він втомився від своїх пісень і втомився від себе, ми нарешті змогли зрадити найсолодшого ніщо.
У нас риболовецька, після того, як ми зустрілися з нами $1 млн.Виготовлена риба. Зловив день до блакитного марліну. Риба була настільки смачною, що ми замовляємо ще один шматочок, який разом надіслав до шлунку менше хвилини. У таких уроках ми вперше вийшли на острів Рубас. Сонце зійшов до сонця.
Франкі починали готувати нас вечерю з імпортованої продукції. У найближчій долоні ми полюбили нам багато кокосів, які ми хотіли б споживати як ми можемо.
Odesys отримав передчасний віскі. Вирізати фрукти і хліб. Лепот, це все. Це прекрасна південна ніч з мільярдами найяскравіших зірок в небі. Необхідно бути такими моментами назавжди. Випивати все віскі, що привезли, маючи дуже смачну, ліньову рибу в пальмових листках, і ми пішли до сну.

В 2:00 А.М., дощ...
Ви коли-небудь були під впливом холодної води під час сну? Не приємно. Що ми всі відчували, коли море холодної свіжої води знизився в середині ночі. Я віддаю fuss. Я пішов, щоб приховати рюкзак з камерою під водонепроникний дросель. Саша пішов приховати камеру. Про складну долю мандрівника. У своїх спальних мішках звучали й олені, але вони заважали.

Дощ був 10 хвилин і 35 секунд. Ми хочемо, щоб вам було якомога простіше думати про здоров’я. Сонце продемонструвало близько 5:00 ранку, розфарбовуючи тропічне небо з усіма рожевими і помаранчевими квітками. Краса був настільки неймовірним, що я, після того, як знімати камеру і персонал, викинути фотографії.

Биак – острова Тихого океана

Рибалки кинулися і сідають на невеликому качку. Ми робимо свій бізнес. Хтось спалив вогонь, хтось був плавання, хтось був приготування речей для штепсель. гітара була покрита піском і краплями води, але все ж грала з бородою і виправда. Сонце стрімко піднімається над горизонтом. Незабаром тепло його променів стало настільки нестерпним, що ми всі змушені були виглядати на чилі в тіні дерев або в океані, і це ще було приємно охолонути після.Нічний дощ. Франкі починали сніданки, і ми поїхали на деревах. На нашому запиті одна з рибалок сходження в найближчу кокосову долоню за плодами, в результаті чого у нас була свіжа молоко для капуських кокосів на сніданок.

Нема чого робити поруч з обідом. Зібрано вирішили повернути табір і переїхати до Бьяка, особливо, оскільки наш острів почав збирати чорні хмари навколо, заливаючи всі під рубкою дощу.

Атмосфера цього красивого місця, що він дав годинник на повністю сумний старомодний старик.
Подаруйте свій подарунок старим або оригінальним чоловікам, який здивує сюрприз.