Cathay Pacific відкрив новий номер очікування в аеропорту Гонконг.
Cathay Pacific відкрив новий номер очікування в аеропорту Гонконг.
Нова вітальня Компанія Cathay Pacific Group в Міжнародному аеропорту Гонконгу налічує 1,339 квадратних метрів простору і була розроблена Лондонською архітектурою Фостер + партнерами з додаванням абсолютно нових рекреаційних концептів.
Каб ділиться на п'ять різних зон: прийом, IT-зона, Нью-Делі, бар для здоров'я та розслаблюючі зони відпочинку. Стіни венеціанського скла з малюнком дерева, бамбука, додають тепла до простору, а льодовиковий чорний стель відображає білий мармуровий підлогу створить незакрите враження від часу у вітальні.
Висока швидкість Wi-Fi Інтернет підтримується IPads, відео конференц-зал, попередньо завантажені останні програми, включаючи газети, журнали та ігри.
Високий рівень обслуговування шведського столу, де пасажири можуть насолоджуватися різноманіттям азіатських, японських, європейських гарячих і холодних страв.
Бар для здоров'я пропонує широкий асортимент алкогольних та алкогольних напоїв, свіжих соків, спекотних або холодних китайських горщиків.
У розслаблюючій зоні пасажири можуть знайти різні місця відпочинку та масажу.
Доступ до вітальні
Пасажири першого класу та бізнес класу. Учасниці в пампультах для часто літаючих пасажирів на рівні срібла і вище Марко Polo Club, Sapphire і вище одного світового Альянсу. мото-годин: 5:30 до останнього рейсу