Ми шукаємо найкращі пропозиції
Це займе трохи часу
Пошук на сайті

Що робити?

07.07.2015
Хто вони, консьєрж і де вони прийшли? Багато хто знає, що в радянських часів були так звані люди. Вони доставили рубцеві товари, квитки до Великого театру, влаштовані діти до дитячого садка... Поточні конкуренти – прямі спадкоємці.

Чего изволите?

Походження слова «сюрж» дуже цікаве. Корінь цього слова – латинська «консервус», тобто «особистий службовець». У феодальних часах, «пригоді дозрівання» або особи, відповідальної за всі можливі запити та побажання важливих гостей у замку. У дев'ятнадцятому столітті з розвитком залізниць і морських плавань світ пережили туристичний бум, а професія консьєрця відроджена в її поточній формі.

Чего изволите?Чего изволите?Чего изволите?

Не існує встановленого терміну, за яким можна чітко пояснити поняття «консьєржових послуг». Кожен фахівець знаходить своє слово таким чином, щоб потенційні клієнти зрозуміли всі переваги передачі життя на аутсорсинг. Конс'єрж Сервіси в основному велика телефонна книга з безліччю корисних посилань.

Успішні люди, на певному рівні, з радістю користуються послугами консула. Ми можемо самі зателефонувати одержувачу і узгодити зручний час і місце вручення квітів, а якщо необхідно, то збережемо сюрприз. Один виклик замість десяти, п'ять хвилин замість години, великі заощадження. Ви не повинні витрачати час на пошук, виклик і текст. У вільний час Подаруйте нам завдання і отримайте розчин. Швидко і якісно, ми зробимо все максимально зручним для вас.

Чего изволите?Чего изволите?Чего изволите?

80 відсотків туристичних консервів природно пов'язані з подорожжю.

Про все: від сприяння придбанню іноземних паспортів та віз, бронюванняготелі, оренда ліму, яхти і чартери, і кінець пошуку нерухомості за кордоном, в'їзду в приватні школи і рекрутинг одержувачів.

19 відсотків поділяють між замовленнями різних планів.

Це може бути VIP-кон для футбольних матчів, бронювання квитків. в Монакощоб відвідати закриті концерти зірок, організувати приватний показ мод або закрите відчуття хетчету в номері класу люкс, столик в тризірковому ресторані Mislen в Парижі з вихідом шеф-кухаря до фотоклієнта. Крім того, доставка квітів, колекція подарунків, виклик таксі і замовлення столиків в модних ресторанах дуже поширена.

У випадку екзотичних вимог вони представляють не більше 1 відсотків від загального замовлення.

Це може бути найнадійнішим побажанням fulfil, які можуть бути досить складними: наприклад, доставка в готель чарівної речі з магазину, де дружина була придбана шампанським ... Хтось гонна хоче орендувати всю «Формула Один» для їзди на хамстер, якусь гонну потрібно отримати слон на дачний котедж, а хтось хоче літати на повітряній кулі над Парижом.
Ми цінуємо ваш дорогоцінний час, щоб насолоджуватися Вашим відпочинком, і вирішувати всі види організаційних питань, несподівані проблеми або вправи для всіх Ваших побажань. У нас є мрії та генійні ідеї. Немає нічого гірше, ніж мислити велику ідею і не розуміючи її. Для Вас ми плануємо, організуємо та здійснюємо замовлення.
Ми розуміємо та відчуваємо потреби та пріоритети наших клієнтів. Ми несемо відповідальність за роботу та гарантуємо якість послуг та конфіденційність комерційної інформації.

Чего изволите?Чего изволите?Чего изволите?

Досвід роботи персоналу YANA Розкішні подорожівикористання сучасних технологій, бізнес-комунікації та контактів по всьому світу, всі з яких значно перевищують потужність довідників, помічників, секретарів тощо. Тим не менш, що є рішення, які говорять про таргани в голові, запліднені. Ви не знаєте чого.Ви. Але ми допоможемо вам розібратися. Ми пропонуємо Вам краще рішення.
24 години на добу, без вихідних, обідні перерви та інших обставин, у вас є всі послуги компанії. Варто лише отримати номер телефону, і персональний менеджер відповідає будь-яку з ваших питань, зробити все, що він може, і іноді неможливим, виконувати свої завдання.

Ми працюємо з VIP-клієнтами, ми приїхали реалізувати, що найдорожча річ в нашій роботі є впевненістю клієнтів і нашими особистими зв’язками.
Не хвилюйтеся про деталі, подумайте про головне.
/ / / Що робити?