Корпоративний туризм як потужний інструмент розвитку бізнесу

Навіть у часи війни необхідно дбати про зростання бізнесу, тож налагодження та підтримання зв’язків з іншими гравцями ринку: покупцями ваших товарів або послуг, постачальниками, конкурентами, професійними асоціаціями, державними та фінансовими установами тощо, – є першочерговим завданням. Великою помилкою було б забути й про так званих внутрішніх клієнтів, тобто співробітників компанії, адже вмотивовані працівники є запорукою зростання компанії. Отже, розглянемо два напрямки застосування корпоративного туризму: у роботі з персоналом та у просуванні бренду.

Робота з персоналом
Мотивація – це не лише про підвищення зарплати. Це про створення умов, за яких працівник відчуватиме, що робота покриває його потреби у навчанні, спілкуванні, відпочинку – так-так, все вірно. Якщо до війни ви практикували тімбілдінги та інші корпоративні заходи, війна – не привід їх скасовувати. Залежно від вашого бюджету, це можуть бути вихідні у Карпатах, мандрівка до Тоскани або Бретані, яхтинг у Туреччині, знайомство з традиціями виноробства або кулінарними скарбами Греції та інші напрями й сценарії. Так можна мотивувати всіх співробітників, певне коло фахівців, керівництво. Можна зібратись всією командою, якою б великою вона не була, запросити родини співробітників.

Навіть якщо у компанії великий відділ внутрішніх комунікацій, якому можна доручити організацію таких масштабних заходів, ви лише виграєте, якщо звернетеся до стороннього оператора ділового туризму, а ще краще – багатопрофільної туристичної компанії, такої як YANA Luxury Travel. Чому це так? Тому що, наприклад, YANA має 30-річний досвід у організації подорожей будь-якого формату до майже всіх країн світу. А з 2005 року у ній відкрито напрямок MICE. Фахівці компанії мають досвід у обслуговуванні груп чисельністю 300 осіб і більше. Вони запропонують найвигідніші ціни, оптимізують витрати, подбають про трансфер та екскурсійну програму, майстеркласи тощо, орендують для вас літак, гелікоптер, яхту, старовинний палац або сучасну віллу чи шале, порадять і забронюють столики в провідних ресторанах. І це все на додаток до вибору майданчика для проведення заходу, складання переліку гостей, підготовки запрошень, розробки сценарію, підбору і запрошення спікерів, організації їх трансферу. Перелік функцій та обов’язків можна продовжувати.
Уявіть собі іншу ситуацію: ви хочете відзначити найкращих співробітників або подякувати лояльним клієнтам, подарувавши їм квитки на футбольний матч, яхт-шоу, прогулянки на баржі. Це чудовий мотиватор, але знову ж таки, щоб отримувачі могли охоче і з задоволенням ним скористатися, вам знадобиться допомога агенції з організації подорожей, яка подбає про квитки, трансфер, готель та розважальну програму.

Наступний варіант заохочення персоналу – навчальні тури в Україні та за її межами, відвідування виставок, конференцій, днів поля. Співробітники отримують можливість познайомитися з новітніми досягненнями АПК, підвищити свою кваліфікацію, перейняти провідний досвід у колег, а разом з тим відпочити й отримати нові враження. Скажімо, YANA організовувала ділові поїздки до Бразилії, Великобританії, Туреччини, відвідування виробництв у Японії. Її фахівці запропонують оптимальний напрямок та програму, що враховуватиме побажання і потреби саме вашої команди.
Для великих компаній будуть актуальними церемонії нагородження найкращих співробітників. І знову ж таки, фахівці компанії YANA допоможуть з вибором локації, напишуть сценарій, подбають про кейтерінг, подарунки, розважальну програму тощо. Так, тут ви можете обрати подарункові сертифікати на дегустацію, майстерклас, політ на повітряній кулі або на певну суму, що отримувач витратить на відпочинок.

Побудова репутації та нетворкінг
Бізнес-тури та івенти можуть бути потужним інструментом роботи із зовнішніми стейкхолдерами, майданчиком для нетворкінгу, способов поєднати відпочинок і бізнес.
Скажімо, презентація нового товару може стати грандіозною подією за участі представників АПК, вітчизняних та іноземних експертів. На неї ви можете запросити потенційних клієнтів й у неформальній, дружній атмосфері продемонструвати переваги новинки. Якщо ви запропонуєте їм презентацію просто неба з подальшою вечерею на баржі, грою у гольф або навчанням навичкам виживання, цим ви зможете виокремитися серед конкурентів. Івент починає говорити про вас з моменту анонсування події і продовжує впливати на вашу репутацію довго після свого завершення. Тож він має бути бездоганним. А таким він буде лише за умови, що його організовуватимуть фахівці.
І нарешті, івент може бути способом вирішення болючих питань. В умовах війни аграрії України зіткнулися із багатьма викликами, це і заблоковані порти, зміна логістичних маршрутів, потреба у нових ринках збуту, законодавчі обмеження й нові механізми формування цін. У цих реаліях надважливим є доступ до експертної інформації, можливість обміну досвідом, отримання практичних рішень, діалог бізнесу й влади у форматі саміту, конференції. Ваша компанія може бути її організатором, спонсором, ви можете запропонувати спікера або бути серед відвідувачів. І якою б не була ваша роль у цій події, оператор ділового туризму подбає про те, щоб ви гідно впоралися із нею.




